fredag 3 februari 2012

Painkiller.


Vaknade med lite lätt värk i ryggen i morse. Gick in på toaletten, gjorde min morgontoalett.

När jag borstade tänderna så small det till i ryggen. Och det rejält!

Ner och satte i mig två värktabletter. Krånglade på mig kläderna efter bästa förmåga. Lite problem att få på mig strumpor och skor.

Ut till en svinkall bil. Var lite rädd för att jag inte skulle ta mig ur den när jag kom till jobbet.

Kom ut ur bilen ganska lätt.

Upp och byta kläder. Lika omständigt med byxor och skor igen.

Överlevde första passet fram till frukost. Två nya värktabletter till kaffet.

Pass nummer två och tre har gått riktigt skapligt. Men det får väl bli ett litet piller till lunchen för säkerhets skull... Dessutom så blir det pannkakor, grädde och jordgubbsylt! 

Inga kommentarer: