söndag 12 juni 2011

Studentexamen 2011

Herregud! Det här känns mycket märkligt. Min äldste son har tagit studenten. Alltså, fatta...
Studenten!
Han är klar med (grund)skolan.

Dagen började 03:50 med en rejäl frukost. Det var nämligen champagnefrukost och fotografering nere i trädgårdsföreningen tidigt som bara den.
Så här ser en färdig student ut.

Vilken kille!
Stolta föräldrar och lillebror.


Om ni tyckte att det lät lite mera om ett flak så tror jag nog att det var DETTA flaket. Satan vilket tryck det var i baslådorna. Sonen och övriga klassen tyckte att det var värt 140:- extra per skalle.

Sedan bar det hem till vårat hem och trädgård för lite mingel. Lite senare så blev det en rejäl buffé.

Senare på kvällen så skjutsade vi ner honom till stan för lite förparty hos en kompis innan det bar av till restaurang Sangria för examensmiddag.

Jag och L åkte sedan hem till min mamma,då lillebror och hans flickvän ville ha huset för sig själva, för dom  firade 1 år.
Mamma bjöd på en fantastisk laxrätt!
L fick senare på natten äran att hämta hem vår trötta men otroligt lyckliga student.

Nu är det bara två år kvar till nästa unge....

1 kommentar:

Inger sa...

jaaa vad skönt att allt blev så bra för mitt äldsta barnbarn "trollunge" En fin dag för oss alla. Tack för allt!
Älskar er!! kramen..till PALT.