lördag 22 januari 2011

Spotify är bra.

Fick en låt på hjärnan i veckan. Men kom tyvärr inte ihåg hela låten.
En låt av Jerry Williams.
Från skivan "Kick Down". Från 1976.
Jag har den på LP.
Sökte och sökte, och hittade den till slut.

Rikky rock´n roller.

Fan, så bra! :-)

Från 1976.
Jag är född 1971.

Vem köpte skivan...?
Mamma/pappa?
Min äldsta morbror?
Mormor?

Det var inte min yngsta morbror.
Han köpte nämligen Ebba Gröns "Kärlek och uppror" till mig i födelsedagspresent 1981.
På kassetband...
Tack som fan för det! :-D

3 kommentarer:

Jesse-Paloma sa...

Jerkan är bra han! Uppväxt med hans musik då min pappa är a big fan.. !

Inger sa...

mmm just det..Inte dumt med de gamla gubbarna ibland,...
Lite nostalgi här hos Thompa..
Kram till PALT.

Thomas sa...

Jorå, Jerka duger allt... ;-)