måndag 8 november 2010

I goda vänners lag.

Igår så var det ju F1 från Brasilien.
Det bestämdes på lördagsförmiddagen att Niklas och Jampo skulle komma hem till oss.

Jag var tyckte att lite fika framför tv´n skulle vara trevligt. Jag frågade lillkillen om han hade lust att baka en kladdkaka. Det hade han inte. Jag hade inte heller lust att baka, så jag bestämde att det fick räcka med glass som fika.
Då hade jag inte räknat med L.Hon svängde ihop en kladdis! Va, vilken tjej! :-)

Så, fikat blev ett mycket uppskattat.
L gick upp och lade sig i badkaret medans vi satt och härjade framför tv´n.

Tyvärr så tippade jag med hjärtat och naiva förhoppningar. Inte många poäng till mig. Jampo däremot, jisses, han fixade top 5-förarna.

Nu så är det bara ett lopp kvar. Abu Dhabi nästa helg. Kanske så sitter vi i vår soffa igen...

Inga kommentarer: