tisdag 23 mars 2010

Helt förvirrad!

Har letat efter en låt i ett par dagar nu. Den finns inte på Ginza.se, och inte heller på CDON.com. Det finns inte heller att ta hem på olagligt sätt...

Plötsligt så slog det mig att jag TROR att jag har den hemma i min egna samling.
Sagt och gjort.
Jag satte mig på golvet och plockade fram cd-samlingen. Döm av min förvåning när jag märker att det fattas massor av skivor i samlingen.
Jag saknar alltså inte bara den låten jag var ute efter utan även en hel del andra skivor.

Vart är dom någonstans?

Jag ska bege mig ut i förrådet när jag har skrivit klart detta inlägg. Vi kan ha gjort en "rensning" här hemma, och en kartong skivor KAN ha åkt ut i förrådet.

Wish me luck!

Jo, här är låten förresten. Bra att röra sig till...

4 kommentarer:

Thomas sa...

Liten korregering bara. Låten finns på samlingsskiva och på ett soundtrack, men jag vill bara ha singeln...

Anonym sa...

Det finns ett program som heter Youtube catcher....

Thomas sa...

Har provat...

Anonym sa...

Jag har den i "original", men det är inte lika mycket ös då, det medges.