onsdag 9 september 2009

Gå till jobbet.

I dag ska jag gå till jobbet. Och då menar jag GÅ till jobbet.
L tog bilen i morse då hon behövde den i jobbet. Åka kommunalt försöker jag undvika till varje pris.
Dessutom är vädret riktigt fint. Är däremot lite kluven. Ska jag bara flanera lite coolt eller ska jag sätta upp ett lagom powerwalktempo? Ska se över ryggsäcksbeståndet och ta ett beslut. Den måste sitta åt och inte skumpa upp och ner över ryggen. Om jag väljer snabbtempo så behöver jag ta med mig en handduk så att jag kan t orka mig efter en behövlig snabbdusch.
Lilla söta fröken fräken kommer och hämtar mig i kväll vid 23 snåret. Nu så ska jag fylla på mobilen med lite ny musik.

1 kommentar:

Inger sa...

Skönt att gå, vädret är ju jättebra, iaf här hos oss..
Orkar hon hålla sig vaken till du slutar..hihi.. Kramar till PALT