tisdag 25 augusti 2009

Vidingsjöspåret.

Jag och L tog femman i vidingsjöskogen nu på förmiddagen. Vi satte upp ett toktempo på powerwalken. Efter 500 meter så tog löpningen över. Sedan så varvade vi pw med löpning. Tyvärr så hade jag druckit för lite vätska innan, så vid 3,5 km så började knoppen att säga ifrån. Skam den som ger sig, bara att bita ihop och ta den sista dryga kilometern på ren vilja och urkraft. Har inte varit så här svettig på länge. Skönt!

De nya skorna funkar riktigt bra. Adidas Response Stability. En kanonsko för mig som är plattfotad. Skon är dessutom miCoach-kompatibel. M3 recenserar här. Samsungs hemsida här. Nu verkar det som att telefonen har utgått, men det kommer säkert andra telefoner..

1 kommentar:

Inger sa...

Åhh hjälp vilken energi ni har, och vad ni är duktiga..Skulle vilja ha lite, om ni får något över..Kan jag ta emot det till helgen, om det är OK.
Men glöm inte ta det lite lugnt oxå,,jaja, jag vet att ni gör det oxå..Ses till helgen..
Kramkramen till hela PALT