söndag 12 juli 2009

Söndag 090712

Vaknade skapligt tidigt. Gjorde L sällskap vid frukostbordet. När hon drog till jobbet så var det bara jag kvar hemma. Den lille sov över hos en kompis och den store befann sig i Västervik.
Lallade runt i hemmet, småplockade lite. L's lillebror kom förbi med sina undulater. Vi ska vara fågelvakt i en vecka. Han får bjuda tillbaka när vi drar till Rhodos.
Våran gammla undis tyckte att det var kul att träffa "kusinerna från landet".

F1 lite senare. Mitt Irace-tips gick sisådär. Men ett ganska underhållande race. Rinde hem lilleman. Lagade mat. Stekt lax, färskpotatis med lite turkyoghurt på sidan. Underhållning i form av tre undulater som står på köksbordet. :-D

Hämtade en trött och smutsig son vid resecentrum. Men har var glad ändå.
Begav mig sedan till L's jobb. Till fots. Hon hade fixat en cykel åt mig. Det regnade på mig när jag gick dit och det regnade på oss när vi cyklade hem. Hmmm..

En vecka kvar till semester. 38,5 timmar.

Inga kommentarer: