fredag 17 juli 2009

Herr Klant..

.. gick på semester idag. Med bravur dessutom. Eller inte.
Jag vet att man borde ligga lågt med sina misstag/klanterier. Men mina klanterier idag kommer upp till ytan vare sig jag vill eller inte. Så jag bjuder själv på dom.

Jag står och ska stämpla ut på semester. Jag slår in datumet för min semester. Det godtags inte av datorn. Försöker flera gånger. Chefen och B&V kommer, jag förklarar mitt problem, dom följer mig ut till stämpelklockan..
Jg bankar in 20070720.
B&V säger: Är du helt Koko?
Jag: Va?
B&V: 2007? Det är 2009!
Jag: Aha!

Kaka nummer två:
Jag tappade vår jobbmobil när jag körde truck.
Jag körde över vår jobbmobil..

2 kommentarer:

B.V sa...

HeHe ganska roligt...och var väl bra att det var din sista dag innan semestern.ja menar undrar vad du hade gjort om du hade jobbat mera?

Thomas sa...

Vem vet. Kanske så hade jag klarat av hela nästa vecka och ballat ur på den fredagen i stället.

Kul att tog dig tiden att skriva några rader!