fredag 24 juli 2009

Fredag 090724

Så där, nu är en semestervecka till ända. Har gått fort. Vädret har väl kunnat vara bättre, men man får ju hitta på saker att göra om det inte skulle vara badväder.
I dag var det en sådan dag.
Jag tog en riktig sovmorgon. Den behövdes då jag satt uppe sent och kollade/lyssnade på musik på youtube. Powerwalken gjordes inte förrän vid 11.50.
Svärmor och hennes man kom förbi och sa hej. Trevligt!
Efter det så drog jag och grabbarna grus till Ok för biltvätt. Det var länge sedan bilen fick en riktig handtvätt.

Som tack för hjälpen så blev det McDonalds. Två Big Tasty plussmenyer och en Big Mac plussmeny. När vi hade käkat upp så vankades det städning av bilen invändigt. Den tog jag hand om. Lilleman fick städa toaletterna och den store började med sitt rum.

1 kommentar:

fille sa...

"Den behövdes då jag satt uppe sent och kollade/lyssnade på musik på youtube." Ska du säga!! :)
Snygg saaben blev måste jag säga ;) Såg du flashspelet på aftonblaskan.se häromdagen? Finns även länkad på min blogg längst ned. Hyfsat snygg kaross ^^