fredag 10 juli 2009

Dresscode.

Hur klär sig folk egentligen? Jag menar, man behöver ju inte se ut som om man har blivit väckt mitt i natten av brandvarnaren.
Igår fick jag se följande: En man, ca 55 år. Glasögon med tillhörande senilsnöre. Mobilen i ett snöre runt halsen. Nycklarna i ett snöre runt halsen.
Va, gubbe med nycklarna runt halsen. Det hade man ju när man var liten. Är det ett sett att se cool ut så där på "ålderns höst"?
Dessutom är herren ekiperad på följande sett. Beige skjorta och svarta mysbyxor. På en 55 årig tjänsteman.

SVARTA MYSBYXOR!!

Man har inte på sig mysbyxor utanför hemmet såvida man inte är på väg till eller från träning.

Bannlyst!

2 kommentarer:

Helena sa...

Hahaha, honom hade jag velat se :)

Jomen när jag säger tofflor så är ju allt relativt ;) Jag är van vid riktigt höga klackar, ÄLSKAR skor med höga klackar, så 9,5 cm klack när det är lite platå fram också är ju nästan som tofflor, för dig, hoppas jag, är det annorlunda :)

Thomas sa...

Han så helt galen ut. En blandning av Täppas Fogelberg och Leif G.W. Persson. Täppas skalle och LGWP's kropp.

Använder inte ens träskor. :-P