söndag 22 mars 2009

Dumburken

Sitter framför tv'n och hittar ta mig sjutton inget att titta på. Just nu så länge så har vi Com Hems largepaket. En uppsjö av program. Natur, sport, filmer och så vidare. Problemet är att jag vet inte vad jag vill titta på.

Vi kommer att välja Com Hems smallpaket när dom här tre månaderna är över. Att sitta framför dumburken och titta på tv som man betalar dyra pengar för varje månad känns sisådär faktiskt. Inte för att jag har ett aktivt liv utanför hemmet, men att sitta i soffan för att "titta upp kostnaden". Nja, skeptisk.
De kanalerna som jag kommer att sakna är natur/sciencekanalerna. Framför allt Nat geo wild.
Viasatsport är det enda som kommer att vara extra. Formel 1, säsongen ni vet.

Ni som har fler kanaler än 12, vad tittar ni på? Hur mycket tv blir det om dagarna?

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har också något sådant dä rpaket: (vet.. jag är helt borta som inte har totalkoll och bara betalar. Det är sonen som bestämt)
Jag kikar lite grann. Barnen kollar lite mer.
Och jag gillar komediserier, vissa faktaprogram och någon bra film då och då. Mest.
Kram Lallis