fredag 23 januari 2009

Plågsam middag

Det blev hamburgare och pommes till middag. Eller rättare sagt, det blev det till barnen. Pommesen räckte inte till mig. Så det blev till att svänga ihop en räksallad istället. Duktig kille! Pappamiddag
Bröderna Brothers-käk

Det plågsamma bestod i att jag hade datorn i badrummet när jag badade. Tycker att det är trevligt. Musik, film och internet på en armlängds avstånd.

Nå väl, jag plockade i hop mina saker och gick ner med datorn. Tänkte plugga in den i väggen så jag kan ha den på vardagsrumsbordet.

Och pluggade in gjorde jag. Jag slant med tummen på datorkontakten vilket gjorde att jag fick metallbläcket som sitter i det jordade "förlängningssladdurtaget" in under nageln. Det gjorde något så in i den ont! Vet inte om jag fick en stöt också. Tänker inte prova igen heller för den delen. Jag har fortfarande känningar tummen, så här 90 minuter senare.

3 kommentarer:

Helena sa...

Haha, av någon anledning har jag svårt att se dig med en rosa blommig design i alla fall :)

Låter inte roligt med nageln, tänk att något så litet kan göra så ONT!

Anonym sa...

Naglar är bara i vägen och överflödiga, eller hur:-) Det är ungefär som blindtarmen..

Lallis - liv och leverne sa...

Aj då..rackarna vad ont sådant gör.
Hoppas att det blev bättre sedan.