torsdag 1 januari 2009

Nytt år, nya möjligheter, nya dumheter

Hoppas att alla hade en riktigt trevlig kväll/natt. Mycket god mat och dryck och alla fingrar i behåll.

Hur många har gått igenom det man ska på en nyårsdag? Ni vet, sova länge, ta en promenad och käka pizza.
Det har vi gjort. Kanonväder på förmiddagen. Frun stack till jobbet. Bröderna brothers och jag beställde pizza över nätet.

Jag har tillbringat största delen av eftermiddagen i soffan. Köpte en sådan här till mig i "mellandagsreapresent". Satan vad fränt!

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har gjort allt utom pizzan idag. Och sur blev jag när jag kom på att man ju kunde beställt en sådan istället för att laga mat. *skrattar*
GOd fortsättning.
/lallis

Anonym sa...

Ja jag läste någonstans att pizza var vanligt på nyårsdagen,,
slappt och bra...någon gång får man ju slarva med maten,,,
Vi åt lax potatismos,och grönsaker..smakade gott efter julens mat...stekte även lite av den gravade till..inte dumt...
kramkramkramkram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Pizzakön till "svampen" (la kantarell) var 40 minuter igår. Lattjo, inte...

Thomas sa...

Ute på nätet var kön 65 minuter på pizza.nu. Onlinepizza hade serverproblem.....

Anonym sa...

Haha, mellandagsreapresenter har jag aldrig hört talas om, men bra idé, tror jag ska börja införa det jag också :)