söndag 30 november 2008

Welcome to my world

Det slog mig nyss att jag har inte sett på ett enda Family Guy-avsnitt sedan den 12 november. Det är mer än två veckor sedan.



För er så låter det kanske som att jag är lite vrickad, men i min värld så är FG bland det roligaste man kan titta på. Det är faktiskt så att det utklassar The Simpsons.

För er som inte vet vad Family Guy är för något så kan jag rekomendera FamilyGuynow. Det är en sajt som streamar FG-avsnitt. Alla avsnitt finns, men det gäller att du har ett bra bredband.

Vill ni något så sitter jag med laptopen i knät. Kommer inte röra mig ur fläcken på ett par timmar.

Säsong sju, here i come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, FG-torsk alltså!
Jo men förstår jag, det är riktigt roligt program:)

Thomas sa...

Det är riktigt roligt! Och riktigt vulgärt ibland. Både jag och barnen skrattar så vi grter.