måndag 10 november 2008

Ingen Brommatomte den här gången heller.

Nu borde jag befinna mig på Konsert & Kongress hemma i Linköping. Tyvärr så är jag inte det. Henrik Schyffert kommer ju till stan och kör sitt; "The 90´s - ett försvarstal".

Vi missade honom i våras, så vi blev jätteglada när vi läste att han skulle ge sig ut på ett extravarv med föreställningen. Men tji fick jag........

Vi gav frugans lillebror min biljett, en tidig födelsedagspresent. Nu så har han tyvärr fått så ont i ryggen att han varken kan sitta eller stå, så det blev ingen syskonutgång. Frun har försökt att hitta någon att ta med sig. Det är inte helt lockande att gå själv på en sådan tillställning. Ingen av alla hon har ringt ville eller kunde följa med.

Det slutar med att hon får gå med äldste sonen. Den lille brydde sig inte om det hela. Han parkerar framför datorn och har det lugnt och skönt.

Själv så har jag precis ätit middag på rummet. Det blev grillade spearribbs och potatissallad. Inköpta på Coop. Mums!

Nu blir det en dusch. Sen blir det tv för hela slanten. The Simpsons, C.S.I. och kvällen avslutas med Boston teaparty.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Schyffert...jag är skeptisk. Lena gick men jag ville inte följa med. Not my type...

Anonym sa...

Ja det var jättesynd, de hade ju planerat så länge innan...och synd att du missade din idol...Men kul för den stora killen att han fick gå iväg på något med bara mamma...
Snart är det slut, och du får komma hem..Förstår att du längtar efter familjen...
Ha det bra sista dagen, och kör försiktigt på vägen hem,...
kram

Thomas sa...

Shcyffert är rolig. Om han håller sig ifrån Parlamentethumorn så är han heeelt okey!