söndag 2 november 2008

F1 2008 är klart!

Lite tankar ifrån det sista F1-loppet på Interlagos, Brasilien.

Hoppas att Hamilton håller ihop det hela.

För inte er som kan, eller troligtvis skiter i vilket, så kan man via F1.com följa tidsskillnaderna. Button, min kille, gör ett jättejobb just nu. Han kör ifrån Barrichello och närmar sg Heidfeld. Men ingen info om det. Kan bero på att jag är partisk.

Lite LIVE:
Jenson Button har nionde plats inom räckhåll. Sälla JB, ge mig lite glädje, så här i 12 timmen.

Regn ryktas det om nu med 8 varv kvar.... Ge mig regn!!!!



Det regnar på start och målrakan!!!

Sju varv kvar. Don't blow this Lewis!

Tre varv kvar, Jag tror jag svimmar av spänning. Hamilton är femma.


Fuck!!!
Hamilton är sexa!! Vettel kör om honom!!
Fuck!!!!!

Lewis kör om Timo Glock!!
JA!!
JA!!!!!
Thanks The GLOCKSTER!!! ja, tack och tack, du blev omkörd.



Lewis Hamliton är F1 världsmästare 2008!

Hahahahahahahahahahahha.




Jag måste lägga mig ner en stund.

Återkommer.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, vad kan man säga? Helt enkelt världsklassunderhållning. På HÖGSTA nivå.

Jag är fullkomligt slut.

Anonym sa...

Vilken pärs! Spänning in i det absolut sista...men rätt man vann!
Så jävla underbart!!