lördag 29 november 2008

Dagen lite kort

Det löste sig med ÄrkeLallaren. Han ringde när jag satt i bilen. Vi bestämde att han skulle komma hit i stället. Så det blev fika här hemma med tillhörande resesnack.

Den lille mannen kom hem och sa att han skulle "lana" hos Victor. Det var ok från min sida.

Åkte bort till fotbollshallen där jag fick uppleva två stycken förlustmatcher. Riktiga skitmatcher dessutom.

Nu så blir det en varm macka till kvällsmat. Den store lufsen har duschat av sig förlusterna och vill ut så fort som möjligt.

Själv så tar jag mig ett glas vin och gör ingenting. Snuttefrun kommer runt 20:30.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack jo vi har rätt blå ögon alla vi tre tjejer. Deras pappa har också blå ögon så jag brukar säga att hade inte barnen fått det skulle jag legat en aning risigt till :)

Ha en trevlig kväll!

Thomas sa...

Haha. Jo, att skylla på honom hade varit lönlöst.