måndag 15 september 2008

Sover som en kratta.

Vad ont jag har i kroppen. Jag har ont i nacken, axlarna och mellan skulderbladen. Tror nog att det beror på dom nya kuddarna.
Vi köpte nya kuddar förra helgen. Jag köpte en för "magsovare" och en för "sidosovare". Jag vet inte vilken kudde som är sämst. "Magsovarkudden" är för mjuk. Jag måste somna på mage, så den funkar då. Problemet är att jag får dåligt stöd när jag inte ligger på mage.
Med den andra kudden så blir problemet att jag får ont i nacken när jag ligger på magen. Men ligger skönt på sidan.
Smärtan mellan skulderbladen är nog arbetsrelaterade.
Tur att vi har en massör på jobbet. Jag har en tid hos honom i morgon bitti. Vad jag längtar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å du tror inte åldern har något med det hela å göra???

Anonym sa...

På tal om ålder...
Grattis på födelsedagen thomas :)

// körva

Thomas sa...

Jasså, ni tror att det handlar om ålder....
Jag hävdar med bestämdhet att det är kuddarna som är boven i det hela.

Anonym sa...

Men kan givetvis hävda precis vad man vill :-)