torsdag 22 maj 2008

UCL-winners 2008 Manchester United!

(bild från Aftonbladet)
Nyss hemkommen, eller rättare sagt hemskjutsad. Frun fick hoppa in i bilen och hämta mig nere på The Champ.

Teamade upp med The Beast, Freddan, Bagarn, Backswing, Jimmy (f.d) Skin och några andra.
Första halvlek klart till Man United. Tänk om Carrick kunde petat in två nollan. Ren jävla bonntur att chelsea får 1-1, bollen studsar och far i Uniteds straffområde..
Andra halvlek. chelsea tar över mer och mer. Man United kommer tilbaka. Drogba blir utvisad efter att han slagit Vidic i ansiktet. Luffare!!
Straffar. Det varken jag eller The Beast önskade. Men, men.

När Cristiano Ronaldo klev fram så vågade inte jag titta. Jag kände på mig att det inte skulle bära.
När Terry stapplade fram mot straffpunkten, nja, då smög sig en lite djävel fram. Han kommer att missa! Och det gjorde han!!

När man skickar fram en fransos (Anelka) till straffpunkten, då kände jag mig ganska säker, han missar. Och Van Der Saar räddar!!!!

UCL-Guldet til Manchester United.

I och med han inhopp i denna match så blev Ryan Giggs den meste Man Unitedspelaren genom tiderna.
När jag kommer hem så sitter min äldste son i soffan och är helt euforisk! kul, men han har skola i morgon.....

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Coola smeknamn du har på dina polare! :)

Anonym sa...

Vaa är det inte kul att städa hos
"Obbe" hihi. Har du fått intruktioner. Hoppas att kursen var bra.. Gulligt att du körde dem,
Kram till PALT