torsdag 29 maj 2008

Sjuk av glädje, brist på annat

I söndags så åkte min fru och hennes arbetskamrater till öland. No big deal, men jag har inte varit utan henne under så lång tid.
Igår så kom dom hem till Linkan igen. Trevligt. Hämtade henne på jobbet och for hem. Hon plockade upp ur påsarna en massa god fisk; makrill och lax. Mums!


Tyvärr så drabbades jag av en otroooolig huvudvärk lite senare på kvällen. det gjorde att jag gick och lade mig vid 20:00 rycket. Troligtvis vätskebrist. Det dröjde till 23:00 innan jag hade somnat ifrån värken.

Vaknade idag med lite molande värk i bollen. Skulle snart bli varse om att det skulle bli en plågsam dag. Vid nio-hugget så bar det inte mer. Lite vila, i ett sista desperat försök att vara kvar på jobbet inleddes. Ingen nytta av det inte. Hemgång istället.
Väl hemma stupade jag i säng, blev liggandes i tre timmar. Har druckit vatten som en stolle, känner faktiskt lite smärta i skallen just nu. Faaaan! Men jag kommer att släpa mig till jobbet i morgon i alla fall.

Inga kommentarer: