fredag 14 december 2007

Julklappar

NU är det jul igen!

I år kommer jag och min familj att lägga 100:- på julklappar vardera i ett så kallat paketrace. Det blir vi fyra och syrran, mamma och pappa. Sju stycken summa sumarum, och jag är jävligt glad för det.
Jag kan bara tänka mig den yllerock av julklappsångest som väller in över sverige i mitten av november. Man SKA överträffa förra årets julklappsskörd med råge! Folk skuldsätter sig för att ge barn och familj en present som kanske inte vad det som dom helst ville ha.

Jag har ett problem dock. Vad ska jag köpa för 100:-? Ålder och kön är: pojke 13 till farmor/farfar 63. Däremellan ligger jag, frun och den äldste pojken. Något som alla har kul/nytta av.

Snälla skriv!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spel är väl trevligt. Det gillar alla. I alafall ni.Det vet jag..
Kramizar