onsdag 24 oktober 2007

Kanonhelg!

I helgen så var jag och frun i Jönköping för oss själva. Ett spabesök stod på tapeten. Vi kom ner till Jkpg vid 13:00, checkade in på hotellet. Lite uppfräschning sedan ut på stan. Kul att gå in i butiker som vi inte har i Linköping. Tidig middag på "en italienare och en grek". Fantastisk mat, frun åt scampi a´la griglia och jag tog mix souvlaki. En liten sväng på stadens gator och sedan i säng.

Söndagsmorgon. Enorm frukostbuffe´. Lite förberedelser för vad som komma skall.

Moor-mud. En tjej som heter My tog hand om mig. Hon hade blandat ihop en skål med lera som tydligen är uppgrävd i ungern med lite lotion. Smörjde in min nacke och rygg. Jag fick lägga mig ner så hon kunde smörja in benen och magen. Invirad i "gladpack" och inrullad i madrassen som jag låg på började värmen komma, sakta men säkert. Ansiktsmassage ingick också......mumma!

Jobbigt att köra hem dock, då man var väldigt slö i kroppen.

Inga kommentarer: